دیام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardعذرخواهی اپل به خاطر تبلیغ Crush آیپد پرو دیام برد
[ad_1]
اپل اعلام کرد که در تبلیغات اخیر خود شکست خورده و موفق به ایجاد یک تبلیغ خلاقانه و رسیدن به هدف نهایی خود نشده است.
به قول معروف، سه شنبه گذشته اپل از آیپد پرو مجهز به تراشه M4 رونمایی کرد و آن را باریک ترین محصول خود توصیف کرد. برای تبلیغ همه امکانات خلاقانه آیپد، این شرکت ویدیویی تبلیغاتی با عنوان «Smash» منتشر کرد که در آن بسیاری از اشیاء مانند پیانو، ضبطکننده و سایر دستگاههای هنری با یک پرس هیدرولیک تحت فشار قرار میگرفتند تا خرد شوند. در نهایت تنها یک محصول باقی ماند که آن هم «آیپد پرو جدید» بود.
این تبلیغ تصویری اپل برای آیپد پرو جدید با تراشه M4 با موجی از انتقادات کاربران شبکه های اجتماعی و هنرمندان مواجه شده و پس از انتقادات گسترده از این تبلیغ تصویری، اپل در بیانیه ای رسما عذرخواهی کرده است.
ثور میرن، معاون بازاریابی اپل در بیانیه ای به Ad Age گفت: «خلاقیت بخش اصلی DNA ما در اپل است و برای ما بسیار مهم است که محصولاتی را طراحی کنیم که افراد خلاق را در سراسر جهان توانمند کنند. هدف ما همیشه این بوده است که کاربران خود را به روش های بی شماری جشن بگیریم و ایده های آنها را از طریق iPad زنده کنیم. ما با این ویدیو نتوانستیم به هدف خود برسیم.
تبلیغ ویدیویی iPad Pro در مدت زمان بسیار کوتاهی جنجالی شد و انتقاد هنرمندان را به دنبال داشت. هیو گرانت، هنرپیشه، این ویدیو را «تخریب تجربه انسانی» خواند و کارگردان «داستان ندیمه» به مدیر عامل اپل گفت: «آرام باش».
[ad_2]